Indretningstilbehør med stil

Salgsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra CozyNezz.dk til levering i Danmark.

CozyNezz er en del af byHellen som ejes og drives af Hellen Ulstrup, CVR: 33167822 (herefter CozyNezz), Mail: cn@cozynezz.dk, Tlf. 22 92 68 51

CozyNezzer en webshop og har åbent 24 timer i døgnet alle dage om året.
Du kan kontakte CozyNezz pr. telefon: man- til torsdag 9:00-16:00 / fredag 9:00-15:00 – weekender lukket.
Vi besvarer e-mails inden for 3 hverdage.

Bestilling
Bestilling af varer sker online via CozyNezz.
Du vælger de varer som du vil købe og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. Eventuelle ekstra omkostninger for fragt vil først blive udregnet og pålagt ordren umiddelbart før du når til kassen.

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Gå til kassen”, hvor du indtaster dit navn, adresse, telefon nr., og e-mail. Punkter markeret med * skal udfyldes for at CozyNezz kan gennemføre din ordre.

Herefter vælger du betalings form.

Pris og betaling
Alle priser er i danske kroner og inkl. 25% moms.
Der kan betales med:
– VISA
– VISA Electron
– MasterCard
– MaestroCard
– MobilePay
– Viabill

Når du handler hos CozyNezz behandles kortoplysningerne af bambora, som er en sikker elektronisk betalingsløsning. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra CozyNezz. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Transport og levering
Der pakkes og sendes ikke i weekender og på helligdage.
Leveringen af varer fra CozyNezz anses for sket, når du har fået varen udleveret.
Forsendelsen af varer sker med GLS eller egen bil. Vælger vi at leverer med egen bil, modtager du besked her om.
Vi forsøger altid at ekspedere dine varer så hurtigt som muligt og altid senest 10 hverdage efter CozyNezz modtager ordren. Nogle af vores vare kommer fra fjernlager, men vi bestræber os altid på at holde os inden for leveringstiden. Hvis din vare kommer fra fjernlageret modtager du besked her om.
Du er altid velkommen til at kontakte os for oplysninger ang. din ordre på mail eller på tlf. 22 92 68 51.

Forsendelsesomkostninger
Alle forsendelser vil blive sendt med GLS, fragtprisen er kr. 39,00.
For ordre over kr. 799,00 inkl. moms er forsendelsen fragtfri.

Risiko
Risikoen for varer købt på CozyNezz overgår til dig som køber på leveringstidspunktet.

Fortrydelsesret
CozyNezz yder 30 dages fuld fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Fortryder du købet, skal CozyNezz underrettes herom senest 30 dage efter den dag, du modtog dine varer og returneres senest 30 dage efter du har givet melding herom.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;
– har modtaget din vare.
– får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail: cn@cozynezz.dk eller pr. tlf. 22 92 68 51.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen indtil vi modtager den, gem derfor forsendelseskvittering samt evt. tracking nummer.
Du skal være opmærksom på, at CozyNezz modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Reklamation
Når du handler på CozyNezz har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen returneres til:
CozyNezz
Att: Hellen Ulstrup
Elsenbakken 29
3600 Frederikssund

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du blot udfylde den vedlagte returseddel som du modtog sammen med varen. Det er vigtigt at du udfylder retursedlen så detaljeret som muligt.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Forbehold
Når en vare ikke længere optræder på CozyNezz må den anses for at være udsolgt.

Copyright
Kopiering af varer, tekst og billeder fra CozyNezz til erhvervsmæssigt og/eller kommercielt brug tillades ikke uden forudgående aftale.

e-mærket
CozyNezz er ikke e-mærket, men vi bestræber os altid på at leve op til gældende krav.

Luk menu
×
×

Kurv

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept. Du finder vores Privacy & Cookies betingelser nederst på siden.

Luk